Un dialog ciudat!

… inceputul subtitrarii din filmul WAR OF THE WORLDS (2005)

 – Ray! Am nevoie de tine la 4 în loc de 12, am niste containere din Coreea.
 – Nu, nu pot. Am o pauza de 12 ore. Suna-l pe Tudesco.
 – Tudesco nu poate muta 40 de containere într-o ora. Am nevoie de cineva care sa poata descarca rapid containerele alea.
 – Mi-as dori sa te pot ajuta, Sal – dar stii care sunt reglementarile sindicale. Nu pot încalca regulile, Sal.

Apoi au venit martienii!

6 gânduri despre „Un dialog ciudat!

  1. Curios, n-au anunţat nimic la ştiri despre eventuale victime „cetăţeni români”. :)))

  2. Dialog si mai ciudat
    … inceputul filmului „War of the jobs”
    – Stii, am nevoie de tine de la 8.00 in loc de 12.00.
    – OK shefu, no problem… si uitati de reglementarile sindicale

    Apoi au venit paramedicii…

Comentariile sunt închise.