Maidanezul

Intrasem intr-o bacanie de cartier.
Cum stateam eu la coada, deodata m-am simtit atins de doua ori pe gamba!
Doua atingeri succesive apasate, exact ca atunci cand cineva te atentioneaza folosind degetul.
Inclin curios capul.
Surpriza!
Cel care ma atingea in felul asta pe picior, era … un caine!
Destul de contrariat ”am comandat” si pentru el doua feli de parizer.
In timp ce-l studiam intr-o  ”mare e gradina …” si-a molfait tacticos mezelul, dupa care s-a asezat langa un alt cumparator repetand stratagema – doua batai cu laba pe gamba!
Inutil sa spun ca stilul asta de a cersi l-a inmuiat si pe celalalt client!
As fi vrut sa intru-n vorba cu el, sa-l intreb cum il cheama, unde studiase tipul asta de PR, dar l-am simtit ca n-are chef de comunicare!
Cu burta plina – cine stie cati ii mai cotizasera inainte – fara sa se uite in stanga sau in dreapta, fara vreo recunoscatoare invartitura de coada,  s-a indepartat alene de mine, lasandu-ma sa presupun ca eu, bipedul, pentru el nu existam decat ca parte dintr-o statistica intr-astfel de ”protocoale”.
Hm, ma cam simteam folosit!

31 de gânduri despre „Maidanezul

  1. Eu i-am aruncat unui caine de afara o bucata mare de sunca. Era frig afara, ger, ma gandeam ca o s-o haleasca imediat. De unde atat, a mirosit-o atent si n-a mancat-o, vazundu-si in continuare de drum. Muieti-s posmagii patrupedule…

  2. Te-ai simtit folosit,dar nu te-ai suparat!
    Eu ma supar cand patesc asa ceva cu…oameni pe care-i ajuti,apoi iti intorc spatele!

    • cand oferi ajutor, de partea cealalta implicit e vorba de ”a (se) folosi !
      Interesant e ca termenul capata un sens naspa in absenta recunostintei !
      Cred ca de vina e natura … umana ! 🙂

      • Eu cred ca aici, natura canină e vinovată, exclusiv! Un pic de recunoștință de la…ăăăă,…cum era???A! cel mai bun prieten al omului… 😉

  3. Învață și câinii de la oameni din păcate. Încet-încet o să dispară bunele obiceiuri și o să rămână doar cele pervertite.
    Câinele ăsta era bun de atras într-o afacere în care el aduce clienții 🙂

  4. Pe mine ma intriga ce cauta un caine vagabond intr-o alimentara, suntem tara europeana, UE, chestii-socoteli…Normal ca si eu i-as fi dat mancare, de mila….dar, nu e normal/igienic/sanatos/, ca sa nu mai vorbim de securitatea cetatenilor, sa te trezesti cu un caine de pripas in locuri unde se comercializeaza sau se consuma alimente. Mi-am gasit si eu sa pun intrebari in tara noastra, nu-i asa, strongvaleriana?! Poate cineva imi raspunde! 😉
    Zi buna! 🙂

    • @ Mirela
      Era vorba de o locatie foarte periferica, deci mai uitata de controale (sau dimpotriva, cred ca patronii stiu mai bine !)
      O usa deschisa prin care profitand samavolnic de neatentia vanzatoarei – un caine sa-si fructifice (mezelurifice !) oportunitatea – hm, cred ca nu-i un capat de tara, in conditiile in care ”unde merge mia, merge si suta” nu-i asa Mirela ?! 🙂

      Ganduri frumoase !

      • Sper că nu vrei să spui că mâine se vor trezi cu o haită întreagă, vorba lui Daurel!
        Seară bună de început de weekend!

  5. Chestia-vorba Mirelei-cainii au invatat-o de la pisici…Altfel, cainii adevarati sunt demni; atacul in haita l-au invatat de la oameni…

  6. Două atingeri era semnalul (subliminal) pentru parizer, trei pentru salam, patru pentru muşchiuleţ… Ehei, mâncatul ăsta nu-i aşa de uşor cum crede lumea!… 😆

    • @ adc
      hm, m-ai pus serios pe ganduri ! Daca atentionarile au fost in numar de patru, iar eu am simtit numai doua? (p-alea nesubliminale!)
      Asta cred c-ar explica comportamentul lui indiferent fata de mine !
      La naiba, d-aici inainte am sa fiu atent la reclame – nu se stie niciodata cand o sa-mi foloseasca! 🙂

      • Dacă l-a mâncat (parizerul) înseamnă că nu era foarte sătul. Data viitoare, însă, mai multă atenţie, ca nu cumva să reacţioneze violent.
        La urma urmei, are şi el mândria lui, nu-i aşa?! 😀

  7. Chiar dacă e împrumutată de la „capitiliștii ăia”, eu îți urez Happy Valentine’s Day! Ca de onomastică…Și La mulți ani!

Comentariile sunt închise.