Avatar !

 Mai nou – se spune ca daca vrei sa te simti apartinator de  ”lumea buna”  trebuie neaaparat sa vizionezi filmul ”Avatar”
Dar nu oricum, ci in 3D.

….

De mult timp suntem captivi intr-un fel de bucla temporala – asta probabil si pentru ca cei mai multi, habar n-au despre ochelarii prin care ar putea sa-si polarizeze realitatea in relief.  O realitate reala (atat de mult s-a flexibilizat termenul, incat e nevoie de pleonasm pentru a-l redefini !)  a carei adancime ar conferi vizibilitate multor lucruri ascunse …
 Deci pana o sa ne dam seama ce-s cu ochelarii astia minune, o sa ne resemnam la  vizionarea avatarelor in 2D, strigand apoi in gura mare  ”noi vrem respect”

13 gânduri despre „Avatar !

  1. Exista oameni pe care nici un fel de ochelari nu i-ar putea determina sa-si „polarizeze realitatea in relief” Ei traiaesc in bucla lor temporala, imaginandu-si ca poseda secretul unei „vieti” perfecte care se modifica in functie de ochelarii prin care este privita din afara sau din interior…

  2. Adica eu nu-s din lumea buna? Nu-mi propun sa vad alte avatare… imi ajung cele din RATB si drumul zilnic cu microbuzul la Mogosoaia…

  3. Am zis eu ca, daca nu ma las de bloguit, la anul te voi propune ca Cel mai bun blogger scriitor! Poate le aranjezi (scrierile) intr-un serial, in functie de subiecte, sa le citim si din urma.
    Ai sintetizat foarte bine…”fenomenul”!

      • Da, am vazut, am si citit, dar cele mai vechi se gasesc mai anevoie, intelegi. Ar fi interesanta selectia pe niste titluri, sa fie legate in ”volume”, virtual vorbind. Lucru pe care ar cam trebui sa il fac si eu, de altfel! Succes!

  4. m-ai lovit în plin 🙂

    am ţinut să văd filmul în 3D (a fost prima dată când am pus ochelarii pe nas, iar Avatar a fost un pretext), l-am văzut, şi pot explica de ce Avatar trebuie văzut în 3D: pentru că în 2D nu prea merită.

    este favorit cert la Oscarul pentru efecte speciale, dar nimic în plus – dacă vrei, efectele merită văzute măcar pentru a şti despre ce e vorba (şi chiar merită văzute), filmul în sine nu.

    acestea fiind spuse şi înţelegând, resemnat, că nu am comentat efectiv la tema postării, nu mă regăsesc în „lumea bună” cu ale sale autovictimizări 🙂

    PS. faină postarea. I’d kill for a piece of that inspiration 🙂

  5. LUMEA BUNA!

    doua cuvinte care separa doua lumi.
    avatar? nu ma intereseaza. am mai zis ca era” cel mai film” inca inainte de lansare. incepand cu bugetul… era fresc sa fie adorat de „lumea buna”

Comentariile sunt închise.