Un alt tip de fabula!

 … adica un banc !
Greierele e dojenit la fiecare luna de furnica ce muncea din greu sa-si faca provizii pentru iarna :
 – Nu faci nimic toata ziua. Doar te dai mare artist.  Las’ ca vine ea iarna, sa te vad atunci !
Timpul trece – in prag de iarna, prin fata musuroiului trece greierele la volanul unui ”mert”.
Furnica se minuneaza :
 – Ce-i cu tine greiere, vad ca te-ai ajuns ! Cum naiba …
 – Furnicuto, masina-i doar un avans dintr-un contract cu ministerul (…)  pe care ma duc acum sa-l semnez … la Paris !
A stat furnica putin sa mediteze, dupa care i-a spus :
 – Auzi greierasule, am si eu o rugaminte. Daca-l intalnesti acolo pe unu La Fontaine parca –  te rog sa-i spui din partea mea ..ca-mi bag picioarele in fabula lui!

16 gânduri despre „Un alt tip de fabula!

      • Este, da! Dar greierele făcea artă și poate de-aia am ținut cu el! Cred că artiștii trebuie să trăiască din arta lor, nu făcând alte meserii (cum ar fi adunatul de grăunțe). Atât timp cât ne bucurăm de produsul artistic, ar trebi să cotizăm….părerea mea. Furnica aia n-are simț estetic și e complit de lipsită de ureche muzicală (joke) ! Zi bună!
        P.S. Era mai bine să te propun la Cel mai bun scriitor blogger, dar aștept cartea, fie ea și în format electronic! 😉

  1. @ Mirela
    Evident ca datorita formatiei tale de artist, era logic sa partizanezi cu greierele – insa eu am vrut sa exploatez si o alta latura a fabulei, mai incastrata in pragmatic, mai in cotidian !
    Asa, p-un stil mai … daurelian 🙂

    ps :
    Acum daca I.O.Flavius tot m-a imprimat p-un link de ”arta politica” nu vad de ce n-as fi fost si ”cel mai bun blogger scriitor”
    Ma rog, oricum raman cu acelasi simt al umorului 🙂

  2. Pingback: Un tip de modă veche. Cravata mov « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Comentariile sunt închise.