Rusinosul

Un domn patruns de propria-i importanta, aseazandu-se in diagonala soferului, imi indica o adresa incheiata cu acel ,,va rog’’  imperativ, care pe mine personal ma scoate din sarite. 

Sunt insa foarte surprins cand insul, ma roaga nici mai mult nici mai putin, decat sa oprim la un chiosc – si daca nu ma derenjeaza prea tare sa-i cumpar niste … prezervative!
Imi explica ca el are o problema de comunicare la astfel de articole.
   OK. sigur ca se poate.
Opresc langa un non-stop ancorat intr-o statie de autobuz.
Vreo sapte – opt persoane asteapta RATB.-ul.
Ma indrept hotarat  catre gemuletul dughenei si-i cer cu voce tare vanzatoarei :
 – Dati-mi si mie va rog, un set de prezervative.
 – De care?
Scena pare ca incepe sa-i intereseze pe cei ce asteapta masina. Intorcandu-ma spre  acel domn il intreb cu voce puternica:
 – De care prezervative doriti ?
Individul se face mic pe bancheta din spate. Abia daca-l mai zaresc.

Sopteste:
 – De care-o fi!
Lumea din statie incepe sa se amuze!
Supralicitez:
 – Spuneti-mi.. ce marime ?  
Atmosfera devine vesela!
In masina nu se mai vede nimic …
 Cred ca s-a ascuns sub mocheta!

7 gânduri despre „Rusinosul

  1. Pingback: Colectie de soferi - I | traficul mă-sii!

  2. Chiar ai făcut chestia asta, aşa, precum un gest natural şi firesc? Mi-l închipui pe încremenitul pândind de sub mocheta, sper, scuturată, altfel l-aş fi văzut chiar dizolvat în praful de sub ea. Eşti culmea, ştii?
    Încă mai râd.

Lasă un răspuns

