Who are you?

De ce oare la intrebarea  ”cine esti tu?”  unii isi declina ocupatia, altii isi descriu calitatile, iar cei mai multi isi substituie la modul prezent, viitorul in care ar dori sa devina?

5 gânduri despre „Who are you?

  1. Haide ca incerc eu sa dau un raspuns sincer. In primul rand sunt un individ cu o seama de defecte pe care desi ma straduiesc de ceva vreme sa le elimin, inca n-am reusit sa ma descotorosesc de ele. Intarziu cam des, mai las treburi neterminate… si din cand in cand ii dezamagesc pe cei din jur din cauza asta.

    Pe de alta parte incerc sa echilibrez balanta si ajut oamenii cum pot. Sunt destul de receptiv si imi ofer sfatul daca mi se cere, iar din propria-mi experienta sunt dispus sa dau fara sa cer nimic. Dar ca sa nu intelegeti asta la modul generalizat… sunt un calculatorist care isi castiga traiul de la locul de munca si din servicii pe care le fac in privat.

    Prin sfaturi m-am referit la experienta de viata, dar chiar si la chestiuni tehnice. La jumatatea anului 2006 am deschis un portal de asistenta tehnica pentru PHP-Fusion (un CMS gratuit) si chit ca initial n-am fost pregatit pentru o asa sarcina, din 2007 mi-am luat atributiile in serios si m-am implicat cat de mult am putut in timpul liber. Cu PHP-Fusion iti poti face saituri fara sa te coste un ban. Asistenta tehnica pe care o oferim e tot fara bani, ca nu lucram pentru nimeni, ci facem asta doar ca sa mai invatam si noi ceva si pentru ca ne place sa-i ajutam si pe altii. Deja vorbesc la plural, dar asta pentru ca nu-s singur acolo, ci in echipa.

    Tot in baza de voluntariat am pus osul la treaba in cadrul unei asociatii non-profit, cu care organizam evenimente de promovare a noilor tehnologii din informatica si telecomunicatii. In principal, ne ocupam cu tabere de informatica. Pentru ca am facut liceul la profil informatica m-am axat pe programare – dar in cazul nostru pe cea pentru internet. Mi-am pierdut atatea nopti ca nici nu le mai pot tine socoteala. De fapt si-acum e trecut de 4 dimineata si am intrat aici dupa ce mi-am terminat „rondul” pe PHP-Fusion Romania. 😛

    Sincer, imi place ce fac. Din pacate in casa nu fac mare branza – sau mai bine zis aproape nimic. Rusine sa-mi fie! In schimb prietena mea e mandra de realizarile mele – chiar si marunte – si desi fara sprijinul ei n-as putea sa ma implic atat de mult in ajutorul oferit altora, tot se simte prost ca eu fac chestii interesante si ea randuieste casa. Pe langa faptul ca m-am simtit ca un gunoi… i-am spus tocmai ca fara ajutorul ei as face mult mai putine. Si-mi mai cer scuze din cand in cand cu niste flori frumoase (de care ma bucur si eu, de fapt) si mai am grija de sufletul ei si in alte feluri. Uite-asa mergem inainte.

    Nu prea am o viata personala. M-am mutat in capitala acum 4 ani si ultima data am fost acasa acum un an si jumatate. Din nou… rusine sa-mi fie! Dar am si avut probleme cu integrarea, ca doar n-am putut sa iau mai mult decat o valiza cand m-am mutat, asa ca am luat-o aproape de la zero. Ii multumesc lui Dumnezeu ca a avut cine sa ma sustina aici, la inceput, ca altfel mi-ar fi fost mult mai greu.

    Acum pot spune ca viata mea prinde contur, pentru ca m-am stabilit cat de cat – desi mai mult social decat profesional, ca locurile de munca sunt instabile din cauza „desteptilor” pe care i-au votat prostii de noi. In fine… chestia e ca viata m-a facut sa privesc cu incredere inainte, ca prost nu-s (decat foarte rar :P)… asa ca merg mai departe, incerc sa ajut cand pot, atat cat pot. Cel putin stiu ca gandurile bune transmise de ceilalti ma fac sa imi traiesc viata mai frumos si chiar daca trebuie sa sacrific din odihna mea pentru asta… cel putin dupa ce ma trezesc sunt capabil sa zambesc si sa fiu optimist, nu sa spui „ce tara de …” si „ne ocupa tot timpul”.

    Ceea ce nu-mi place la actualul meu stil de viata este fapul ca nu imi acord suficient timp liber si uneori chiar sufar din cauza asta pentru ca atunci cand simt nevoia de putina odihna sau liniste sa intampla sa fiu prins in diverse actiuni sau angajamente pe care nu am decat sa le respect si sa accept ca odihna va veni si ea cand termin. In ce masura voi reusi sa-mi creez si timp liber si sa invat sa-mi respect toate angajamentele la timp, sa nu mai am problema intarzierilor… ramane de vazut. Oricum, trag nadejde ca voi reusi sa trec si peste asta.

    Stiu ca se spune ca suma viciilor/defectelor este constanta, dar nici nu stim daca sigur e asa cum se spune sau nu. Chestia e ca nu beau, nu fumez, nu umblu la „blonde”, nici la „blonzi” :P, iar din defectele pe care le-am avut am mai eliminat in decursul timpului. N-am o lista punctual facuta, dar cele de mai sus le consider cele mai mari si mai urate. Sper sa ma lumineze Dumnezeu… cu bota. 😛 (Ca altfel… inca nu stiu cum voi reusi)

Lasă un răspuns

