Patriotism …

Nu prea ma uit la fotbal, dar cand o echipa romaneasca ajunge intr-o faza superioara, la nivel international – devin brusc interesat!
Ma simt asa … evit cuvinte mari!

Suntem pe locuri fruntase in IT.
Ma simt asa … evit cuvinte mari!

Un client italian imi solicita sa inconjor de doua ori cladirea Parlamentului – in timp ce-si manifesta uimirea printr-un  ”mama mia” repetat!
Ma simt asa … evit cuvinte mari!

Intr-un final de cursa, un turc imi stalceste:
– La cati bani am facut eu in tara asta, meriti si tu un baccis mai consistent – si-mi intinde o bancnota!
S-o iau.. sa n-o iau?
Ma simt asa … ca un taximetrist!

Investitor de pe alte meleaguri intr-o vizibila stare de euforie, imi povesteste cat de bine se simte in tara asta – si mai ales apreciaza frumusetea multor fete nepretentioase: trei margele, un cercel si cucerirea-i gata!
– Bine ba conchistadorule, ia-le tu pe toate!
Ma simt asa … evit cuvinte tari!
Ma simt ca un thailandez frustrat!

*

Imi vine in minte o intrebare ce ma face sa zambesc – oare cocosul o fi misogin?


Free Clipart

13 gânduri despre „Patriotism …

  1. La primele no comment. frumos!
    La aia cu fetita cu margica si cercelu, boala-i gata!
    Ca la cati au venit in Ro (eu stiu o caruta) sa investeaza si dupa 3 luni cu fetite si-au vandut ceasul sa aiba bani de bilet inapoi…

  2. Nobletea spiritului nu are nevoie de manifestari vilente, gen tribunele stadioanelor, nici de etalarea unor insemne ale grandomaniei , vile, masini, femei frumoase(bloguri,,,super).Eu cred inca in basmul Fata mosului cea cuminte si nu judec lucrurile dupa aparente, oricat de demodata as fi in ochii unora.Ca sa fiu mai putin abstracta decat sunt uneori, as zice parafrazand un proverb romanesc:”La blogul laudat sa nu te duci cu sacul..” De aceea imi aleg singura locurile de popas.

  3. Pingback: nenea » concurs #Loveplus tripletested

Lasă un răspuns

