M-am lasat de fumat – 3

ziua 3

 

Astazi mai mult ca oricand am avut parte numai de ciudati
Cum naiba de ma gasesc mereu tocmai pe mine?
E adevarat ca am o mutra care inspira imaginea aia de ”baiat bun” dar…

De exemplu, cand stau pe la vreun semafor in raza de patrulare a vreunui cersetor, eu sunt intotdeauna primul vizat.
De obicei il linistesc rapid cu raspunsul standard:
”imi pare rau ca nu te pot ajuta … sunt zgarcit!” 
dupa care ma delectez cu mimica contrariata a… petentului! :))

Tot cu o oarecare placere, in proaspata calitate de nefumator, azi i-am interzis unuia sa-si aprinda o tigara la mine-n masina. Tot incerca el sa ma convinga ca n-are nici o sansa sa faca concurenta camionului de langa noi!
Cu aerul unui ”medic de familie” l-am dojenit:

 – Dar aici nu e vorba de esapamentul camionului, e vorba de sanatatea ta!  De obiceiul asta urat pe care-l ai.  Ce-o-ti intelege voi fumatorii din mohoarca aia, n-am sa pricep niciodata! :))

.
Dupa fiecare sorbit din cafea, ma lupt din greu cu gestul complementar de a-mi aprinde o tigara.
Au trecut aproape trei zile.
Am senzatia ca aerul e lipsit de satietate! 
Parca am o respiratie neimplinita!

.

2 gânduri despre „M-am lasat de fumat – 3

  1. Pot sa iti insir cateva vorbe despre cum am reusit sa renunt, poate te ajuta si pe tine sa treci peste problema asta mai usor. Am rezistat prima data 4 zile fara tigari, dupa care am tras un fum din tigara unui prieten. Am tusit ca naiba. Atunci am zis: ma, daca am reusit sa rezist 4 zile fara tigari, de ce nu as rezista 5. Cand am ajuns in a 5-a zi, am zis: daca am reusit sa nu fumez 5 zile, de ce nu as rezista 6. Si tot asa pana am ajuns la doua saptamani, la 3, la o luna, la 6 luni, la aproape un an. Trebuie sa te gandesti mereu ca aici e vorba de sanatatea ta. Pe unii ii afecteaza si psihic intr-o oarecare masura si pot sa zic ca si pe mine m-a afectat, dar cum ti-am spus mai sus, eu am reusit sa trec peste cu numaratul zilelor, ca sa zic asa. Aveam 5 ani de fumat activ. Este mult mai bine fara ele !

  2. E a 3=-a zi fara tzigari.E ok.Simt cateodata nevoia sa fumez dar incerc ca imi canalizez energa spre altceva.Simt nevoia de acea pauza pentru tzigara.Si parca nu stiu cum sa imi dozez timpul.Aerul pe care il respir parca nu ma satura,nu imi ajunge.E greu dar nu este imposibil asa e?

Lasă un răspuns

