Motor … actiune !

De curand am asistat la o cununie oficiata intr-o biserica din centrul Bucurestiului.
Cand am intrat, pentru o clipa am avut senzatia ca sunt pe un platou de filmare – erau acolo vreo douazeci de camere de filmat ce se agitau printre alte cincizeci de aparate de fotografiat … blitzuri pe ”foc automat” proiectoare, totu’ intr-un vacarm stroboscopic.
Aproape toti invitatii si-au descoperit regasirea in cea de a 7-a arta.
Preotii clipesc din ce in ce mai marunt.
La fel si ”eroii principali”
Ce buni ar fi fost niste ochelari de soare !

”motor – actiune”

”Se cununa robul lui …”
Bucata de fursec umezita-n vin, ajunge cu chiu cu vai in gura miresei – insa nu inainte de a murdari cateva lentile ”zass”
Amatorii astia chiar n-au auzit de zoom ?
Cu un gest suspect mirele baga si el o mana in buzunar …
Hm, ma gandeam eu …
Dar nu …
Scoate doar o simpla batista ..cu care sterge unui amic lentila murdara!
*
Sfarsit de ceremonie
Se iese in afara lacasului.
Trairile artistice continua si mai cu spor !
Mii de cadre – sute de atitudini imortalizate-n zeci de aparate.
Deja a trecut o ora si tot nu se potolesc …
Incep sa ma intreb – ce fel de baterii folosesc astia ?
Dintre cei de fata, singurii care n-au aparate sunt mirii si tanti de la lumunari – ba nu, ma insel … o vad si pe ea c-un aparat vechi …
A mai trecut o ora.
Aplecati pe capota unei masini, mirii sunt inconjurati din toate partile de diferite pareri profesioniste ce se disipa-n rasfoirea unui catalog pe specific …

Imi verific pentru a zecea oara invitatia …

33 de gânduri despre „Motor … actiune !

  1. Da, tare, ce sa mai, suntem in mileniul 3 nu mai e ca acum 100 de ani cand era un aparat foto pe cartier.
    Acum 25 de ani tata s-a chinuit ani la rand sa obtina un post telefonic acasa, acum are 4 telefoane mobile si s-a plictisit de cele 2 telefoane fixe.
    Si asta pentru ca acum tehnologia prevaleaza.

  2. Ce coplesitor, ce sentimenete pioase si unice „tebuie” ca au mirii in biserica, inconjurati de camere foto-video si reflectoare…Penibil, am fost si eu la o astfel de nunta (daca ii mai pot spune asa) dar nu am rezistat, iesind afara din „asa-zisa” biserica-platou-de-filmare. Pentru ca in primul rand, inaltii prelati clerici ar trebui sa interzica… Cer iertare celor care sunt altfel, adica asa cum trebuie, sunt destui preoti care condamna…inclusiv toaletele mult prea deocheate si coafurile „pene de pasarea paradisului” ale diafanelor (ieri) mirese, am auzit si mi-a placut.
    Ce-a ajuns o nunta! 😉

    • Mda, dar e posibil să nu ne mai amintim nimic decât vizionând o mie de CD-uri? Unul şi bun ar fi suficient…E doar părerea mea. Esenţialul e să înţeleagă poporul că trebuie apelat la pofesionişti, artişti fotografi specializaţi în nunţi. Unul sau doi, atât! Mirii sunt darnici, oferă copii ale CD-urilor şi nuntaşilor! Noi am primit! Să trăiască!

  3. la romani este ceva de la sine inteles ca poate ajunge un circ pt ca din pacate nu avem un simt al masurii in nimic. apoi snobismul a atins la noi o cota pe care n-am mai vazut-o nicaieri in lume asa ca orice denaturare sau exagerare devine posibila. problema tine de dezradacinarea fortata a taranilor care nici pina astazi nu s-au putut adapta la civilizatia oraselor. de fapt pt ca navalirea lor s-a produs intr-un numar superior populatiei existente a oraselor s-a ajuns la situatia in care ei nu mai puteau fi absorbiti de acestea si astfel au reusit nu numai sa-si pastreze stilul de viata ci chiar sa-l impuna ca un standard. da stiu nea nicu este de vina! 🙂
    banii insa veneau de la vestici asa ca si planurile care s-au pus in aplicare. nici astazi nu-i altfel! asa se face ca rezultatele sint tot alea. 🙂

  4. ”Exista tari in care albii, inca se bucura de multe avantaje!”

    albii nu se bucura de nici un avantaj nicaieri. ba dimpotriva si ii spune discriminare pozitiva chestie care se aplica si in politica fata de barbat-femeie de exemplu. totul tine de divide et impera. daca esti emigrant african in europa ai ajutor 800 euro -pe familie cu copii- pe luna casa si masa. este reluarea experimentului american de desfinare a popoarelor europene si transformarea lor intr-un moloch fara identitate istorie cultura etc. elita are nevoie de sclavi utili. si la voi tot asta se face.

    • Probabil c-asa e – eu n-am pretentia ca privesc in stil ”big picture”
      Eram pe la inaltime mai joasa – ma refeream mai mult la tari in care 50$ e salariul ce-l determina p-un astfel de locuitor ”norocos” sa se uite la un expat ca la Dumnezeu..
      Si implicit sa asocieze aceasta idee tuturor strainilor cu pielea mai alba – dat fiind $ lui de referinta.
      Ma rog – zic si eu! 🙂

    • Am inteles gluma! :))
      Sunt trei evenimente majore in viata unui om – nasterea, cununia si finish-ul – ultimul e la liber, fara invitatii!
      Ce sa zic – in primul caz ”eroul principal” nu constientizeaza parada, la fel ca si in cazul ultim!
      Acum stau si ma-ntreb – de ce-am avea atatea pretentii la o cununie? :)) :))

  5. stai putin, cum adica ai participat la o cununie?! ce-ai fost, cununat? 🙂
    a, si inca ceva, mirele n-a mai avut rabdare, a pus-o direct pe capota? :)))

  6. Pingback: La multi ani Mariilor si Marianilor! « my heart to your heart

  7. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Vedi Veneția! ( II)

Lasă un răspuns

