Visul!

Se facea ca asist la un discurs electoral!
 – Stimati concetateni! A sosit clipa indelung asteptata, momentul din care vom incepe sa traim cu adevarat in visul de ieri!
Iar asta e posibil datorita reconversiei acelor traficanti de sperante la statutul vocational pe care l-au avut dintotdeauna – pentru integrarea lor intr-o cauza utila se vor suplimenta autorizatiile de taxi!
Asta va contribui la fluidizarea circulatiei ..de idei!
 Stimati concetateni!
America are in constitutie ”dreptul la fericire”
Noi meritam mai mult … obligatia la fericire!
D-aici inainte cine va fi surprins incruntat pe strada, va fi declarat masochist …

Ma trezesc brusc.
Fuga la baie.
O privire in oglinda.
Hm, cu moaca asta parca n-as mai iesi astazi pe strazi!
Dar oare chiar m-am trezit?
Sau visez ca m-am trezit?
Sunt optimist – am sa ies totusi … sa-mi vad noii colegi!

3 gânduri despre „Visul!

  1. S-ar zice ca se va instala „Dictatura fericirii”.Oare ce crezi ca vei vedea pe fetele noilor colegi?Prea multa fericire care duce la zaharisirea existentei, sau dimpotriva, ca si tine, oameni care au tupeul de a umbla incruntati pe strada?Am vrea sa credem ca totul e vis in vis cand ce ni se intapla e neplacut si dimpotriva, am dori ca un vis frumos sa devina real.

Lasă un răspuns

