Electorala !

 
 Un tip cu care dezvolt niste pareri social-administrativ, pe la sfarsitul cursei imi spune :
– Cred ca stii cu cine trebuie sa votezi, nu-i asa ?
Din atitudine razbate siguranta ca adevarul lui personal, indubitabil, pe care mi-l strecoara empatic – este singura solutie la toate nemultumirile dezbatute in ultimul sfert de ceas.
– Da sigur. Stiu precis !

 Da sigur, stiu precis ca-n ziua alegerilor la fel ca si-n alte zile – cu majestatea unui critic ce-acorda ”zmeura de aur” inchid televizorul !

4 gânduri despre „Electorala !

  1. Dar…sigur stii cu cine trebuie sa votezi, nu-i asa ?
    Cata siguranta si cunoastere de sine arboreaza indvizii acestia, care te pot convinge pe loc cu ”cine sa votezi”…(convinsi ca fac parte dintre alesii pusi sa te convinga).
    Imi amintesc de o intamplare, nu conteaza…o anume directoare era convinsa ca eu voi spune si voi face exact ceea ce dorea ea, a doua zi, la o inspectie, intarindu-si, la despartire, convingerea :”Stii ce ai de spus maine, nu ma indoiesc!”…la care eu:”Sigur ca stiu , stiu perfect ce am de spus maine, nici eu nu ma indoiesc”! …deoarece stiam ce aveam de spus si inca bine! O seara buna!

    • pai daca eu m-am dedulcit precum ursul la ”zmeura de aur” inseamna ca tu …
      Astept dezvoltarea … de4scrierea moacelor celor care au fost surprinsi, modul cum au evoluat discutiile, etc
      Asta pentru ca spre deosebire de mine (n-am cum sa vad efectul, sunt prea … putin !) banuiesc ca in cazul tau surpriza a fost observabila ! 🙂

      • wow, cand am timp, ca e mult de povestit! Dar merita!
        P.S. Barbatilor le-am ales Tea for Two pentru iarna. Vino sa-l ”mirosi”! Zi buna!

Lasă un răspuns

