Trecutul de maine …

Vad doi batrani pe-o banca intr-un parc.
Asta-i relaxarea lor – in parc la depanat amintiri !
Oare cum vor fi pensionarii anului 2050 – cand parcul va fi vizualizat pe desktop, iar computerul le va depana amintirile ?
Click p-un filmulet facut cu maini tremurande …
Click p-un messenger …
Click p-un ciripit de pasarele ….
Pan’ la clickul final !

O viata intr-un folder !

13 gânduri despre „Trecutul de maine …

  1. postul tau ma face sa ma gandesc la posturile mele … pt ca nu mai avem timp sa facem ce faceam mai demult, facem filmulete cu maini tremurande …

    are you really a taxidriver ?

  2. Cumplita perspectiva.
    Indiferent de dependenta care ne forteaza, fie sa muncim cu ajutorul calculatorului si al netului implicit, fie din dorinta de evadare, stam prea mult intr-o virtualitate impersonala (chiar daca ne dam numele). Uite, eu nu pot sa citesc o carte intreaga pe net. Sau nu vreau…nu imi dau seama, sau nu vreau sa-mi dau seama. Dar vreau zilnic in parc, cu fiica mea sau toti trei. Oi fi demodata…;)

Lasă un răspuns

