Donatorul!

Cu ceva vreme in urma mi-am achizitionat un calculator nou, gandindu-ma ca pe cel vechi sa-l daruiesc unui amic mai pauper.
Discutie la telefon:
– Tu ce faci dom’le, pana la urma ti-ai facut rost de computer, il tatonez eu?
– Da mah, mi-am luat unul la oferta.
– Bine ca te-ai descurcat. Vroiam sa-ti donez calculatorul meu, dar vad ca nu mai e cazul.
– Ah, ba da, da-mi-l!
– Pai daca ai, la ce-ti mai trebuie inca unul?
– Sa fie acolo. Hai ca-ti dau o butelie de aragaz pe el!

 Asta e, sunt unii oameni care reduc orice sentiment la un numitor comercial!
– Nu mah, nu meriti!
– Stiam eu ca esti bulangiu!
– Nu baaaa … mi-am tras gaze!

2 gânduri despre „Donatorul!

  1. am si eu un comp. vechi pe care voiam sa-l donez! ideea e ca nu mai merge DELOC! intrezarind, la randul meu, oportunitatea, o butelie de aragaz e oricand bine venita 🙂 macar arde!
    ii pot da sens de bomba. comp. ala nefunctionabil nu poate indeplini acest demers al progresului, explozia 🙂

Lasă un răspuns

