Desteptarea !

….totul a inceput intr-o seara de octombrie cand in toiul unei discutii, un client m-a intrebat cu-n aer conspirativ :

 – Scrii ?
 – Nu, nu scriu, i-am raspuns usor intrigat. 
Cu cateva zile inainte doi clienti care lucrau in  advertising  spuneau ca daca m-as apuca de publicitate n-as duce-o tocmai rau. Desigur glumeau pe seama mea. Adica eu un simplu taximetrist s-o fac pe creativul ? Hm…cred ca faceau bascalie de mine !
Iar acum, tipul asta ma intreba daca scriu !
Dar daca…
Ajuns acasa, ma uitam nauc la o foaie de dictando nestiind cu ce s-o umplu  ” aha, sindromul colii albe ” mi-am spus eu  ”pai gata, daca am un astfel de sindrom inseamna ca scriu… ha, ha ha”
Si am inceput…dupa un an !
Un gând despre „Desteptarea !

  1. am mai scris si eu de atunci de cand ne-am vazut … in acea sera in care m-ai dus pana acasa. dar eu de data aceasta nu am scris poezie si nici proza ( ceea ce faceam ) ci am facut lucrul care nu-l faceam – am scris jurnal de calatorie.

    totul incepe atunci cand tu constient te astepti mai putin … dar in subconstient abia atunci ai ajuns la maturilatea necesara pentru a face un anume lucru pe care l-ai inceput
    asta este o lege care nu este srisa nicaieri si sunt putini cei care o stiu

    Toate cele bune in anul nou !

Lasă un răspuns

